Objectius

· Objectius

-Saber què hi ha darrera dels productes que consumim.

-Ser conscient de les conseqüències ecològiques, econòmiques i socials de les nostres compres.
-Prendre consciència abans d’adquirir qualsevol productes, per tant, aprendre a comprar només el que necessitem.
-Aprendre a fer un ús racional dels productes i serveis que tenim a disposició.
-Identificar quines pràctiques relacionades amb el consum són més beneficioses per al medi ambient (productes Km0, el CO2 per producte, productes biològics i ecològics, etc.).


· Continguts

Àrea de coneixement del medi natural, social i cultural

L'entorn i la seva conservació.
 - Identificació i disseny d’actuacions responsables orientades a l’ús sostenible de l’entorn.
 - Valoració d’actuacions que contribueixen a la protecció del medi.

Persones, cultures i societats
 - Valoració dels drets i deures ciutadans i del paper individual i col·lectiu en la construcció d’un món més just i equitatiu, així com de la necessitat d’un compromís per a la resolució de problemàtiques socials.
 - Interpretació de la realitat a través dels mitjans de comunicació i anàlisi crítica de la influència de la publicitat sobre els hàbits de consum.


Àrea d’educació per al desenvolupament personal i la ciutadania

Identitat i autonomia
 - Valorar i tenir cura del medi, així com assumir comportaments de consum responsable que contribueixin a la sostenibilitat.
 - Identificació d’actituds i estratègies personals i col·lectives de consum responsable i cura del medi.

Convivència i valors cívics
 - Identificació d’actituds i estratègies personals i col·lectives de consum responsable i cura del medi.

Pertinença i ciutadania
 - Defensa i cura de l’entorn, valorant les repercussions que té globalment la gestió local dels recursos i identificant les bones pràctiques alternatives i estratègies de consum responsable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada